משלוח חינם לרוכשים באתר

משלוחים והחזרות

משלוחים

אוריג'ילנס מבצעת משלוחים עד הבית לכל חלקי הארץ, בין 3-7 ימיי עסקים (יתכנו עיכובים).
*משלוחים לאזורים מרוחקים, המשלוח יכול להתעכב בעוד 1-2 ימי עסקים
ימי חלוקת המשלוחים: ראשון עד חמישי, שישי וערבי חג עד השעה: 13:00
לקוח לא זמין: חברת המשלוחים תתאם מסירה מחדש מול הלקוח.

החזרות והחלפות

לקוח רשאי לבטל את ההזמנה, כולה או חלקה, בתוך 14 ימיי עסקים מיום האספקה
באמצעות הודעה לשירות הלקוחות של החברה.
על הלקוח להשיב את המוצרים כשהם תקינים ולא נעשה בהם שימוש, באריזתם המקורית,
כשכל התוויות/התגיות עדיין צמודות לפריט, כשהם שלמים ללא פגיעה, נזק, פגם מכל מין וסוג.
(יש להכניס את הקופסה לשקית או לאריזה סגורה אחרת, כדי לשמור עליה בזמן המשלוח).

איך מחזירים?

החזרת המוצר לאחת מחנויות אוריג'ינלס - Original's בלבד.
(לא כולל סניפי אאוטלט, סניפי אילת,סניף הזהב, סניף נמל תל אביב, סניף מלחה וסניף רחובות)
בתוך 14 ימים ממועד אספקת הפריט, בהצגת חשבונית דיגיטלית בלבד.

או

באמצעות שליח של ריף ישראל – יש לתאם החזרה מול שירות הלקוחות.
הזיכוי הכספי יבוצע רק כאשר המשלוח יגיע בחזרה למשרדנו.

איך מחליפים?

אם הפריט שהזמנתם אינו מתאים לך ניתן להחליפו בקלות.
החלפת המוצר באחת מחנויות אוריג'ינלס - Original's בלבד
(לא כולל סניפי אאוטלט, סניפי אילת,סניף הזהב, סניף נמל תל אביב, סניף מלחה וסניף רחובות).
בהצגת חשבונית דיגיטלית.

או

באמצעות שליח של ריף ישראל תוך 15 ימי עסקים – השליח שלנו מגיע עם זוג חדש ואוסף במעמד זה את הישן.
החלפה ראשונה לכל עסקה היא בחינם! החלפה/החזרה שניה ואילך כרוכה בעלות של 30 ₪ ובתאום מול שירות הלקוחות.
במקרה של החלפת מוצר עם שליח, ניתן לבצע החלפה רק של צבע ו/או מידה של המוצר שנרכש.
שאלות נוספות? ניתן לפנות לשירות הלקוחות שלנו:
אנחנו פועלים בימים א'-ה' בין השעות 9:00-16:00, בטלפון 03-6834253.
או באמצעות המייל שלנו: online@ia-il.com